you just want to hurt me. and leave me desperate


Gud vad bra humör jag har varit på idag! ingen aning om varför, borde ju vara tvärtom.. men jag har varit glad som en solstråle hela dagen, förutom hos joanna då jag blev lite nere av frustration.. haha love it. Efter skolan åkte jag till vällingby med melissa och sen åkte jag hem till Joanna och pratade om allt och lite till. Mysigt. Älskar mina tjejer!
Jaja, kom hem för ett tag sen och har nu precis ätit med la familia.
Nu ska jag baka chokladbollar med min lillasyster, kisses!

Jag älskar dig knubbis

Kommentarer
Postat av: daniella

Naaaaw, fyfan va söt! ;)

2010-02-15 @ 19:26:53
URL: http://dskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0