yeah bitch, what to do liksom?

Dålig uppdatering and I'm sorry! Men igår runt sju taggade jag till kyrkan i alla fall, kom hem vid tio och däckade direkt. Idag hade vi halvdag i skolan, skönt. Taggade upp till vällingby och bosatte mig på donken med Bellan, Ellinor, Thea och Lisa med en milkshake. Vi satt där ett tag och sen åkte jag och Elli hem till henne och såg på Stieg Larssons Flickan som lekte med elden, fattade inte så mycket men den va väl bra. Snacka om allt och inget och sen drog jag hem för dusch och middag. Såhär på kvällsfronten har jag setat i skype, varit och handlat godis, mött upp Melissa och Joanna en snabbis och varit ute med Jenny, kom precis hem. Ikväll blev det en hemmakväll och imorn har vi studiedag. Hur najs? mycket!
Skriver säkert mera senare, nu ska jag prata med daniella.. haha, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0