SPORTLOV!

Skoldagen rullade på som vanligt, va ganska chill faktiskt. Jag fick G på engelskaprovet och VG på skrivuppgiften! Damn I'm good. Hoppas på att Ulla vill höja mitt betyg i engelska till G nu.. yeye, det visar sig. Hade noredovisning idag också, det gick.. bra. HAHA! min grupp va jätteduktig, men jag sa bara en mening: är det någon som vet vad lungans uppgift är? (inte alls bara för att jag inte hade pluggat och inte hade en aning själv..). Sen hade vi matteprov också, men jag och joanna pallade inte, så vi körde på "bättre att göra provet senare och få bra betyg än att göra det när man ska och få underkänt" och drog och åt på donken. Sen åkte vi tillbaka till skolan och jag sällskapade amanda i typ två timmar för att hon skulle vänta på adam. Sen drog jag hem och packade och städade typ. Vid halv åtta åkte jag hem in till stan och åt middag och nu sitter jag här, inatt drar jag till irland med moster min. fun.
Simma lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0