när jag ser dig blir allt mörker till ljus

Jag har haft en galet bra dag idag! Humöret har varit på topp, har skrattat så magen värkte typ hela dagen, speciellt åt mitt eget skämt med yingoyang, haha.. och jag fick G på mitt idrottsprov! wiho. Efter några om och men drog jag hem till min älskling Daniella efter skolan. Vi åt rostade mackor med nutella & fattiga riddare a la my way. Mina fattiga riddare är fan kända nu! yeaah. För imorgon gruvar jag mig lite dock, har matteprov och no-redovisning.. kommer gå käpprätt åt skogen, men det är en annan femma. Efter imorgon är helvete över i alla fall, för ett tag.
S to the PORTLOV! najjjjs. Och vet ni vad jag ska göra? jag ska till Dublin imorn med min moster! kommer bli galet.
Nu är klockan för mycket för att sitta här, ska duscha, plugga och städa i mitt rum.
ciao


Min fattiga riddare är inte bränd, den ska se ut sådär!

Puss på min snygga vän!. Hon är bra, bättre, bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0