before you leave him, listen to your heart.

Hej och förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår.
Ingeli lackade på mig och Joanna för att vi hade valt fel låt till våran idrottsredovisning, kärringjävel. Låten är bra, och that's a fact. Hursomhelst så drog jag hem till amanda efter skolan, vi gjorde fattiga riddare, snackade och såg på onetreehill. Dessutom så klippte hon mig! tjejen är tyyng på att klippa hår alltså, jag är skitsnygg ;) haha skämt osido, nejmen jag blev helnöjd verkligen! det är inte kort, men ändå kort. Haha, svårt att förklara, men hon klippte av allt det slitna och det va en del kan man säga.. en decimeter ungefär. aja, vi våldgästade gurras place lite senare på kvällen också. Vid halv tio drog jag hem.
Idag har humöret varit på topp! kom till skolan vid tolv, och solen sken, livsgläjde! och när jag är påväg till skolan, då ser jag en tunnelbana! lyckligaste dagen i mitt liv alltså! Tack till vädret, Ara, Shonne och Ramin som gjorde min dag idag!
Have a nice one!


RIP mitt hår! men jag älskar mitt "nya" anyway! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0