booring

1. Vem är du? Denize. 2. Ålder: 14. 3. Personlighet: Öppen, positiv. 4. E-post: [email protected] haha! 5. Stjärntecken: Jungfru. 6. Jag kommer från: stockholm/någonstnas i turkiet. 7. Jag bor: Vällingby, st erikssplan 8. Mentalitet: Se inte alltid det du inte har. 9. Civilstatus: ensam. 10. Spel? nhl10 11. Mac eller PC? vene. 12. 1024*768 eller 800*600? say w00t? 13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer. 14. Din bästa egenskap: bra lyssnare (när det gäller vänner ochså), väldigt öppen för nya personer. 5. Din sämsta egenskap: Faller för fel. 16. Husdjur: nej. 17. Familj: Mamma, 2 syskon, varannan vecka. 18. Kroppsdel du har mest nytta av: munnen kanske. 19. Kroppsdel du tycker bäst om: brösten. 20. Jag sover: Men någon. 21. Djur jag är lik: haha inte den blekaste, säl kanske. 22. Tror du på något? jag tror på mycket. 23. Frisyr: Nyklippt, sidbena, utsläppt. 24. Hårfärg: ganska mörkt brunt 25. Ögonfärg: blå/gröna. 26. Längd: 168 kanske. 27. Vikt: 53 någonting. 28. Skostorlek: 37. 29. Gillar: musik, glada&trevliga människor! 30. Ogillar: Falska människor. 31. Favoritmat: sushi! 32. Favoritglass: B&J halfbaked 33. Favoritdessert: créme brulée citron. 34. Favoritpizza: Jag tycker inte om pizza. 35. Favoritdryck: tropisk juice. 36. Gillar du godis? hell yeah. 37. Isåfall vilken sort?  det mesta. 38. Min favoritdrink: smultronvin + fruktsoda. 39. Min favoritfilm: vet inte riktigt .40. Min favoritdag: Fredag. 41. Min favoritklädesplagg: klänning. 42. Min favoritbok: expert på att rodna. 43. Min favoritmusik: Lyssnar på allt mellan hårdrock och klassiskt. 44. Min favoritlukt: en frisk vårdag 45. Min favoritblomma/planta? orkidé. 46. Öl eller vin? vin. 47. Liknar du en kändis?ingen aning 48. Senast köpta skiva: oj, det vet jag inte. 49. Senast film på bio: 2012 tror jag. 50. Bästa låten i världen: den bästa som alltid står kvar.. hallelujah eller kom igen lena. 51. Senast lästa bok: expert på att rodna. 52. Favoritförfattare: katarina von bredow. 53. Skriver du dagbok? jag bloggar, typ samma ju. 54. Bästa årstiden: Sommar. 55. Älsklingsfärg: vit, ljusgrönt. 56. Skulle aldrig ta på mig: vet inte riktigt. 57. Vad ville du bli när du var liten? brandman. 58. Blev du det? vet inte, men tvivlar på det. 59. Brinner för: att leva varje dag till fullo. 60. Sportbil eller familjebil? sportbil. 61. Katt eller hund? Katt. 62. Har du nån nojja? för framtiden. 63. Fobier? spindlar. 64. Deppig eller glad? Föredrar glad. 65. Politiskt insatt? jag vet vad statsministern heter.. 66. Värdesätter du ärlighet? Ja det gör jag, även om den suger. 67. Brukar du dra "vita lögner"? när det behövs. 68. Är det ok med vita lögner? ja, ibland är det det. 69. Känner du en mytoman? skulle vara tildeeeee i joannas gamla skola, men nej, jag tror inte jag känner någon. 70. Har du pojkvän/flickvän? nej. 71. Är du kär? kanske. 72. Hur tidigt stiger du upp? beror på vad det är för dag. 73. Är det bra eller dåligt? beror fortfarande på vad det är för dag.  74. Vem/vilka vet mest om dig? ingen vet allt om mig, men jossan, jenny eller michaela. 75. Gillar du att slåss eller? njae. 76. Vad har du på dig just nu? leggins, linne, hoodie, raggsockor. 77. Vad ska du göra ikväll? middag med amanda, kyrka. 78. När var du senast riktigt full? hos linkan för några helger sen. 79. Är du seriös? ibland, men sällan det behövs. 80. Hur många väskor äger du? ett par stycken.  81. Hur många bilar har du/ din familj: 4. 82. Hur många biologiska syskon har du? tre halvsyskon.  83. Isåfall, vad heter de? Amina, Noah, Lara. 84. Hur många timmar sover du per natt? beror på, men oftast sex-sju. 85. Vem är snyggast i världen? många, men Megan Fox slår dom flesta. 86. Vad är du allergisk mot? vinter. 87. Ska du duscha idag? kanske. 88. Vad är det för veckodag? onsdag. 89. Vad är det för datum idag? 100224. 90. Vad gör du nästa år? Går i nian, jobbar förhoppningsvis. 91. Är du likgiltig? vad? 92. Hårdrock eller synth? hårdrock. 93. Är du uppväxt i stan eller på landet? inget av dom, förort. 94. Har du utländska föräldrar? pappa, turk.  95. Gillar du att laga mat? jag tycker det är kul, men det är sällan någon vågar låta mig stå i köket. 96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder. 97. Hur många par skor har du? några par. 98. Är du sexuellt frustrerad? haha nejj.  99. Vem är snällast just nu? Amanda. 100. Var har du ont? huvudet lite granna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0