<(^^,)>

Romme var galet jag lovar! kunde knappt blivit bättre, har inte skrattat så mycket på så sjukt länge. Alex och Jenk (hur fan stavas hans namn?) gjorde helt klart min dag! & peter patti på en kant, hahahahaha! Man ska aldrig släppa iväg blattar (no offence) ensamma i en skidbacke. Antingen så dumpar dom skidorna någonstans och tar sig vidare till fots, och ringer sedan och säger att dom har gått vilse, eller så kör dom störtlopp hela vägen ner och bara väntar på att dö i stort sätt.
Bussresan va förövrigt rätt härlig den också, eller ja, ibland. Titanic-soundtracket som bakgrundsljud, rösterna & musiken ur titanic-filmen, ett tiotal ungar som sitter och snackar om allt och inget, Lindgrens dunk av Basshunter längst bak i bussen och en Andreas Hellman (!!!) bredvid som sjunger på 163 Rinkeby-låtar tre timmar i sträck? nej jag hade inte ont i huvudet när vi gick av.. men det är väl sånt man får ta i guess, fett värt det ändå!


Dagens känsla: När man tar av sig pjäxorna efter att ha haft på sig dom en hel dag! helt underbart.


Nu ska jag göra lite mat. (LINKAN var inte orolig, jag ska bara värma en färdigrätt i micron, och JA jag har lärt mig hur den fungerar nu, och ska inte glömma att ta av foliet!!)
Sedan ska jag lägga mig på min spikmatta och kika på television. Godnatt!




"- Är du riktigt Basshunter!?
- haha ja
- wow... vem är dudå?
- jag? hans manager!"
Måste självklart ge cred till linkans och lindgrens galet snygga tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0