Good girls gone bad

Imorse bestämde jag mig. Nu jävlar.
Skolan har rullat på rätt bra, jag har nog varit ganska frånvarande och nere, men har varit så sjukt trött. Och jag vet inte varför, har sovit jättemycket inatt och igår natt. Känns som om jag oroar mig alldeles för mycket för saker jag inte borde oroa mig för. Min älskade vän gustaf, jag oroar mig så oändligt för honom, trots att jag vet att han klarar sig.. Ska träffa honom på torsdag i alla fall. Sen är det skolan, pratade med mentor min idag, och jag kommer troligtvis få gå om om jag inte tar tag i det här. Jag har IG i allt. fatta, a l l t. Soctanter, BUPkärringar, mamma, pappa, mormor, lärare, ja alla tjatar på mig om att jag måste ta tag i skolan, jotack jag vet det själv. Alla ältar och ältar vad jag måste göra hela tiden. Jag vet redan vad jag måste göra. Jag vet att jag kan men inte orkar. Jag vet.
Men nu idag så insåg jag att det itne alls är långt kvar till sommarlovet (även om det känns så), och jag oroar mig extremt. Jag kan då fan inte gå ut åttan med IG i alla ämnen, speciellt inte kärnämnena. Fan alltså.
Förresten så läste jag ut boken SEX&KÄRLEK som jag lånade av joanna igår. Rekomenderas starkt för er tjejer, men också för killar, stod en hel del intressant, lärorik och den va minst sagt nyttig att läsa om inte annat.
Men nu står maten på bordet. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0