tråååååååååkigt.

Lovar du att vara ärlig? promise
Du heter: Amina Denize Elisabeth Hjärpe Liander
Smeknamn: Några få kallar mig Dedde, men annars Denize. Dempan & Denni förekommer också.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
My immortal-Evanescence , River Flows in you-Yiruma
Beroende av:
Närhet och choklad
Vem behöver du mest just nu:
Han vet
Vad tror folk om dig?
Bitchig&kaxig för det mesta. Sen har jag hört något i stil med att mitt liv är så perfekt.
Stämmer det?
nej. kan väl hända att jag häver ur mig en lite småelak kommentar då och då, men bitchig skulle jag inte kalla mig.
Vad får du oftast komplimanger för?
brösten, ögonen, håret
Vad säger du för att imponera på någon?
Tänker inte så mycket på det, tar det som det kommer.
Hur imponerar man på dig?
Vara sig själv och så får vi se
Brukar du skratta för dig själv?
haha ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Hur ska du klara dig tre timmar på bussen imorn då? ;)<3 - Andreas
Var bor du?
vällingby, st Erikssplan från och till.
Trivs du där:
Det funkar
Äger du några converse:
yes ma'm, men jag vettefan var dom är
Är du allergisk i mot något: mina mediciner
Har du haft sex idag: Niet
Nästa mål i ditt liv:
höja mina betyg
Hur svarar du i mobilen:
beror på vem som ringer
Vem ringde du senast?
Daniella
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Ringer dig om tio. - Jenny
Antal timmar sömn inatt:
Runt sex
Sov du ensam:
tyvärr
Brukar du komma i tid:
fint folk kommer alltid försent
När mår du bra:
I sällskap med folk jag tycker om
När blev du fotad senast: idag tror jag

Hur känner du dig nu:
Trött!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tippa på.
Vad tycker du om fötter:
haha inget emot dom?
Vad saknar du: sommar och kärlek..
Hade du en bra kväll igår: den funkade
Favorit dryck på morgonen: Juice.
Rakar du benen:
vaxar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv.
Är du blyg? icke.
Sysslar du med någon idrott: för tillfället inte. men dansar i vanliga fall
Vill du hellre ha mail än brev: brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte riktig kärlek men något åt det hållet
Har du spytt offentligt: tyvärr ja
Är du nöjd med ditt liv: det funkar, men det kunde varit bättre.
Är du bortskämd: nej!
Vad gör du i morgon: är i romme med dom bästa!
Vad är det värsta du vet? falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? varierar.
Vad längtar du till? sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? dom bästa!
Vad använder du för shampoo? Trés Semme (?)
Vad är det finaste du fått? mina vänner.
En speciell dag du minns: Första kyssen med tobias, 9/5, då jag fick reda på min egentliga bakgrund.
Du samlar på: pengar, minnen
Gröna eller röda äppeln: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: någon jag litar på.
Gillar du golf:
Vilken tid gick du upp idag: lite över sju
Har du sovit i din egna säng inatt: yes box
Har du strumpor på dig nu: japp, olika
Är det okej att gråta: spikat!
När grät du senast: Igår tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa!
Bär du glasögon eller linser: Jag borde, but I don't
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: defenitivt inte!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ett-tre
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig:
Ja! ska ha fetaste bröllopet
Vill du ha barn: qui!
Solar du ofta: på sommaren ja
Är du bra på att laga mat: inga kommentarer
Är du flygrädd: nejnej.
Hur vig är du:
Stelare än plankan
Är du musikalisk? haha inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: apelsinjuice!
Vilken är din favoritglass: B&J-half baked
Tror du på ett liv efter döden: nope
Tycker du om sushi: lovelovelove
Vad äter du helst när du ser på film:
glass eller choklad
Bor dina föräldrar tillsammans: nepp
Har du tandläkarskräck: nej, det har jag inte.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du:
Blå/Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: när jag är frustrerad tyvärr
Röker du: tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du: jag går ju till skolan, så varje dag.
Senaste låt du hörde: the fray - you found me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0