Turkiet

Jag ska åka till Turkiet, Antalya i maj med min käre moster, mormor och mormors man. Nu fick jag precis se vilket hotell det blir, och guuuuuuuud jag älskar det redan! mormor är rätt bra att ha ibland alltså, haha.. jag och jossan ska få eget "hus" också, gash vad kul vi kommer ha!

Kolla hotellet här: http://www.nazar.se/lagre





På sista bilden där ser ni vårat lilla hus som vi ska bo i, längst ner med två enkelsängar ska jag och jossan bo, och mittemot kommer mormor och fredrik bo, och sen har vi som synes egen pool precis utanför också! sen finns det ett enormt poolområde och barer och shit, plus egen sandstrand! hoho, jag känner mig rik här.. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0