take a deep breath baby, jag vet att du är glad att se mig.

Hejhallå alla söta!
Idag har jag varit i skolan, satt nere vid stian i fucking tre timmar efteråt, haha.. Sen jag kom hem har jag umgåtts med mammi, och nu ska vi iväg och äta sushi, mysigt! Blir troligtvis "ingång" som det så vackert heter ikväll, är så galet jävla efterblivet trött och seg i huvudet, så orkar egentligen inte röra mig utanför dörren idag, men melissa lovely tvingar mig. Yeye, nu ska jag gå, mot den råa fisken! pusspåer!

btw, så hade jag 151 unika besökare häromdagen, alltså vafan? sitter 150 pers av jordens befolkning och läser min blogg på fritiden? snacka om no-lifers.. haha, nejdå, det är jättegulligt! man får liksom mer lust att skriva då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0