stresssad (haha ni tror säkert att jag är värsta psykfallet)

PUUUUUH! Det blev ändrade planer idag! har setat på möte från klockan tre tills nu, kom precis hem och är helt slut nu. Först va jag hos BUP, och det tog mycket längre tid än väntat, och sen skickade tanten mig till soc, så jag fick sitta där i år och dar.. jag hatar verkligen dom där mötena, dom hjälper ju fan inte? för vissa kanske dom är bra, men inte för mig. yeye, nu måste jag slänga i mig mat, mamma har köpt hem sushi till mig för att hon åkte in till stan för att äta middag för ett tag sen. Sen måste jag rusa till kyrkan, ska träffa philip kvart i, så här har jag defenitivt inte tid att sitta! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0