Saturday

Igår drog jag ju som sagt till Jenny runt åtta. Vi förade lite och hade allmänt mysigt. Runt halv tio drog vi vidare upp till vällingby och mötte upp några andra, sedan sitter vi på en bänk vid bussarna. och vilka kommer? farbror blå självklart, så där hälldes 200 spänn ut på gatan. Några blev hemskickade och vi andra fortsatte till alex där det va riktigt chill. Snackade och bara varade. Vid tolv när alla hade dragit åkte jag och linkan hem. Han fortsatte vidare och jag träffa Nelly som va pårökt.. haha. Vi pratade en massa gamla minnen och lekte i den gamla parken som vi gjort sedan barnsben. Helt sjukt vad mycket minnen vi har tillsammans alltså! Kom hem runt två och smsade till jag somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0