p-p-party!

Har varit och myst med Jenny idag, trevligt. Vi letade efter ringar men det finns ju typ ingenstans. Ikväll har jag och mamma setat och sjungit med till en massa arabiska och franska låtar som påminner mig mycket om barndommen och försökt lära oss turkiska.. hur det gick? det är en annan femma. Sedan följde jag med mor till Råcksta för att "lämna henne", hon ska förfesta hos hennes kompis och sedan ska dom ut och festa! För er som känner min mamma förstår säkert varför jag skriver det här. First time ever typ!? och det är lite småkonstigt, med tanke på att min mamma inte dricker? I don't get it. Yeye, min kväll kommer börja med brudarna hos Jenny och sedan rullar vi vidare, najs! Är rätt taggad på dansa just nu, så det kommer nog bli en kul kväll!
Aja, nu ska jag lägga på sista sminket och sen tagga till J, vi höres imorgon!
Over n' out.

Ingenting mot Joanna playlist som alla leeeever på, men whatever!
http://open.spotify.com/user/deenize/playlist/6Z1of1LCkuFXeTRknUEMy7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0