om jag vann en miljon, skulle jag köpa en present till adam :)

godmorgongodmorgon!
Nu sitter jag och pratar med adam som vanligt, haha.. Gårdagskvällen spenderads hemma hos fredrik med ett par g-rabbar och mina egna b-rudar. Vi chillade framför en film och så bara, mysigt. Kom hem runt halv tolv skulle jag tippa på. Nu måste jag börja fixa mig och sedan ska jag upp till vällingby och möta jenny för att fixa some stuffs, och sen ska vi åka vidare mot stan för att luncha på Jensen's! va alldeles för länge sen. Vi hörs kanske senare :)
Ha en fin lördag, för det kommer jag ha!


Frida Julia Johnsson, jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig med denize!

2010-02-23 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0