och nu har jag mitt, och du ditt, revir.

Hej! (laaaaaaaaaaaaaaame)
Här sitter jag och äter cocktailtomater, undra hur länge det dröjer innan mamma kommer in och skriker på mig för att hon upptäckt att asken är tom..? Wellwell, idag har skolan rullat ganska fort.

ÅRETS ROLIGASTE hände idag för den delen! Joanna är oseriöst skitsur för att Melissa inte vill bjuda henne på jara, så hon trycker ner Melissa mot pinigsbordet och lägger sig över henne, Linkan kommer och lägger sig lite halvt över dom två, och sen kommer Akif och kastar sig över dom alla, och jag som står brevid och tittar står och asgarvar när helt plötsligt ett ben på piingisbordet knäcks av, och jag börjar garva ännu mer. Två sekunder senare, ja då går hela bordet av på mitten och melissa och joanna följer med de tvådelade bordet ner på golvet, men joanna landade mjukt som tur va (alltså över melissa). HA HA HA. Och jag står och har sett det hela!? förstår ni hur kul! hahahaha.. åh fyfan, det roligaste va ju att skolan lagade pinigsbordet i fredags också..
Extremt roligt vill jag lova. drygt 40 minuter efter att vi slutat rullade jag, melissa och joanna hem till J. Vi pratade om allt och inget och sen så jobbade jag och joanna på våran musikanalys till idrottsredovisningen imorgon bitti, vi får se hur det går. Sen skulle ju jag åka hem (st Erikssplan) men nej, tunnelbanerna har ju inte börjat gå än, och jag har inget busskort så kan inte ta erkättningsbussen heller.. suck. Sover hemma hos mamma inatt istället. (förövrigt fick jag en puss idag! är det bara jag som tycker det är helt sjukt mysigt att pussas? bland det bästa som finns ju. dessutom va det rätt länge sen.. hihi)

En sak till! Tror ingen har missat hur jävla satans kaaaaalllt det är ute? det är ju helt sjukt! vaddå global uppvärming, jordens is kommer smälta? screw you! vi kommer fan ha överflödigt med snö fram tills juni nästa år. usch.

 

Denna mysiga tröja har jag haft på mig idag, tillsammans med ett par leggins och raggisar! från Ralph Louren.

LYSSNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0