Nejmen SL, snöar det? i år IGEN?

Hej igen! Nu sitter jag och är fortfarande irriterad på SL. Jag väntade på tuben i 35 minuter för det stod inte när den skulle komma. Kallt som satan var det också. & det är inte det värsta, efter dom 35 minuterna, DÅ säger dom att nästa tunnelbana mot Hagsätra går om 25 minuter? jag menar, är det ett skämt eller? shit vad sur jag blev alltså. Aja, nu har jag ätit musslor så det stog härliga till, och även chokladtårta.
Idag har jag sett ut såhär (hade extrem klädkris imorse, så det blev samma outfit som igår kväll. Svart funkar alltid har jag lärt mig!) och ja, jag jobbar på att bli proffsbloggerska ni vet..



Leggins: JC
Tublinne: Gina tricot
Kavaj: Joannas
Raggsockor: haha, ingen aning
smycken: Daniellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0