i väntan på lycka

Namn: Denize Hjärpe
Har du pojkvän: nope
Har du kramat någon idag; yes mam
Har du pussat någon idag: ja
Vad har du ätit idag: Kladdkaka, macka, pasta, juice, vatten, mjölk, glass
Dagens klädsel: Dagens: Blåa jeans, svart tröjgrej. Nu: pappas röd/svarta mjukisar, svart linne
Senaste gången du grät: onsdags
Vem pratade du i telefon med sist: Joanna
Senaste personen du tänkte på: philip
Senaste personen du kysste: Jadu.. Kalle kanske
Vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det: Tobias Dahlström: Denize!????
Senaste personen du hade en msn konversation med: Erika
Senaste gången du var full: riktigt lär väl varit hos Linkan för ett par helger sen
Vilken film kollade du på senast: Billy Elliot
Vem ska du träffa imorgon: Jossan, Joanna & melissa, vad jag vet
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Abid.
Vad önskar du att du slapp göra: höra skitsnack
Vad längtar du till: sommar spikat!
Vad ångrar du i ditt liv: skulle ta ett år att rabbla upp.
När flög du senast: november
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: jag vet.
Kan du vissla: jahrå
Äger du en ipod: ja, men jag vet inte var den är.
Vilken är din favorit månad & år: år vet jag inte, månad: juli/augusti
Tycker du om gul-bil-leken: makes no sence
Gillar du att ha folk omkring dig: japp!

Vad sa du senast högt: kan du hälla upp glass åt mig?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det gör jag.
Vad är du på för humör just nu: trött, uttråkad
Hur många kuddar sover du med: fyra
Har du varit kär: Ja.

Gjorde du klockan åtta i morse: Sov
Första bästa kompis: Keisha Westlund

Har du saknat någon de senaste 48 timmarna: aah
Vilket uttryck använder du mest: typ, alltså shit
Vem och vad står det i ditt 10;e sms: Jag och några polare röker vp, vi måste ha tung musik! från philip
Gillar du någon särskild extra mycket nu: ja det gör jag.
Har du bra självförtroende: yes I have


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0