I O U

Ja, ber om ursäkt för inlägget under men jag sitter och pratar med daniella och hon fattar inte hur jag gör för att ändra tysnitt och färg på texten i inläggen.. haha. ( om man inte gör det på "ändra redigerare" med massa koder och shit dvs). och det är så jäkla kul för hon blir så arg! hihi (a)
Och ja, jag sitter hemma idag. Spydde typ tre gånger inatt, ingen aning om varför. Men imorse när klockan ringde så mådde jag bra, men fick itne gå till skolan för mamma, så here I am. Klart jag stannar hemma om jag får liksom.

Förövrigt är det tråkigt att vara sjuk. Det ända positiva är att man kan sova ut på morgonen, och det har jag gjort nu. Så... vad gör man sen? sitter vid datan? ja, nu hade ju jag turen att daniella också är hemma, men annars då? läser bloggar? jovisst, och när man är klar med det? jadu. Det är ju så gott som ingenting bra på tv. 
men men, what to do. Ska prata med danni nu, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0