i like turtles (TU)

Blogg.se har strulat som satan. har inte kunnat uppdatera. Men ingenting speciellt har hänt sen senast. Idag sitter jag hemma från skolan, hade inte ork imorse. Och som tur är så sitter Linkan också hemma idag, så jag har någon att prata med :) Klockan tre ska jag till BUP, och efter det ska jag till gurra.Sedan vid sju är det gudstjäns som gäller.

Men nu ska jag prata med linkan och lyssna på Tracy Chapman som min snygga vän Joanna tipsade mig om! Förövrigt kom min mamma in nyss och sa grattis för att jag hade hittat dessa sköna låtar, för två år sen försöktehon tydligen få mig att lyssna på dom, men jag hade totalvägrad.. weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0