fuck it all

Gaah, vilken jobbig dag! som vanligt va det en massa "drama-talk" från helgens bravader, det är ju trots allt måndag! Jag som inte va på lokalfesten i lördags fick höra en jävla massa skit om vad som hänt och det va allt från arga blickar till skitsnack.. aja. Förövrigt har jag varit på jävligt dåligt humör idag, och vet faktiskt inte varför.. inte sån där vanlig måndagsångest för att det är första dagen på veckan, utan på seriöst d.å.l.i.g.t humör, riktigt dåligt. Borde ju vara glad, veckan som jag har framför mig kommer bli helskön! går bara en hel skoldag på onsdag och that's it, hur najs? mycket! Men nu ska jag städa mitt rum (IGEN). Fattar inte hur det kan bli så stökigt så fort? yeye, skriver nog senare.
Imorgon ska vi till romme! taggad till tuuusen. Kommer bli helnajs med mina brudar, även om allt inte riktigt står rätt till.. aja, resan kommer hursomhelst bli.. intressant?
Over n' out.

Jenny Thanger Elofsson & Daniella Skoglund
Vill bara säga att jag älskar er båda, och jag tänker inte ta någons parti. Egentligen har jag ingenting med detta att göra, men eftersom jag står emellan och måste tycka till så vill jag bara säga att jag inte står på någons sida, jag finns för er båda absolut, och ni får snacka skit om varandra om så nödvändigt till mig, men jag tänker stå kvar där jag står, i mitten. Jag lyssnar på båda och pratar med er båda, men det här är mellan er, så jag kan bara finnas där vid sidan om, för er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0