en stockholmsmelodi

Har precis varit ute en sväng med Jenny och nu sitter jag och pratar med Adam. Han har varit mitt sällskap för ikväll för min mamma lämnade mig runt åtta typ. Hon kommer hem vid ett, och ja, jag tycker fett synd om mig själv. Natten till idag va förövrigt heeeeelt knas, men tänker inte berätta varför, men hursomhelst så dygnade jag, jag satt och glodde in i teven hela natten och när jag hörde ljudet från nyhetsmorgon, haha shit vad lycklig jag blev. Hade soprov idag, det gick väl sådär, inte bättre än vanligt liksom (IG). Efter skolan taggade jag till vby med Melissa, Joanna och Jenny, men vi skildes åt nästan direkt.
Men.. nu ska jag prata lite mer med min knasboll och sedan duscha, får se när jag går och lägger mig.

Tooodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0