celebrate good times come on!

Goddag på er! Jag har varit vaken sen tio imorse, och det är absolut inte likt mig. Jag har redan hunnit vara ute och köpt present till min moster & ätit pannkakor :)
Igår kväll åkte jag till Daniella runt åtta för att träffa tjejerna. Vi satt och pratade om allt och inget som vanligt. Vid halv tio ungefär blev vi rätt uttråkade och rullade till snyggingen Thea! Där va hennes tjejcompany och ett par 95grabs och rätt många 94:or. Vid tolv kom min pappa och hämtade mig. Jag kom hem och va hemma i tio minuter kanske, då ringde philip och jag gick ner till honom där det dunkades musik till 1000. Va där till två kanske och sen drog jag hem igen (för dig som undra så bor jag i lägenhet och philip bor precis under mig). Ja, så en ganska lyckad lördag med andra ord.
Idag ska jag alldeles strax börja göra mig i ordning, men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag ska först in till stan och luncha med farfar, och sen ska jag hem till moster och mormor och fira mosters 19-årsdag, och mormors 50+någonting-dag (vet itne hur mycket hon fyller) tillsammans med släkten, kommer nog bli trevligt!
Men nu måste jag göra ett ryck här, ser ut som jagvetintevad. Ha en bra dag!


Grattis Moster Jossan på 19-årsdagen. Jag älskar dig!
(och mormor såklart.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0