bokstaverar ditt namn på fönsterrutan som fylls av regndroppar

Philip hade inte direkt fest. (nu ska vi se om jag kommer ihåg namnen) Erik, Niklas, Ekman och Max (?) var där och dom satt och rökte vp tillsammans med ganja-music, haha. Men nu skulle dom börja städa så jag taggade upp innan så snäll som jag är :)
Jag håller på att fundera ut vad som händer ikväll, jag har ingen aning alltså. Funderar på hemmakväll, är inte speciellt taggad på att dra ut. Men vi får se.

Förresten. Kan man bli c-vitaminberoende? Jag har haft ett sånt extremt craving på juice och citrusfrukter på sista tiden. Dricker typ tropisk fruktjuice heeela tiden. Visst har jag alltid gillat juice och frukt, men aldrig så mycket som nu. Är galet sugen på det hela tiden.
Så, kan man få ett beroende av citrusfrukter? som sockerberoende typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0