ALPINT I VÄRLDSKLASS JAG SVÄR

Händelserik kväll minst sagt! Jag kilade upp till vällingby för att handla lite gottigott tills bussresan imorn. Jag tror jag spenderade 40 fucking minuter på att leta efter den där jävla kakavdelningen! och jag driver inte. Inte vågade jag fråga nån heller, den hade ju trott att jag va helt retarded. yeye, sen gick jag hem (med mina kakor!!!) och skulle sedan gå till bilen som inte har använts på tre dagar för att hämta skidor och shit.. tror ni den va insnöad eller? haha man såg den knappt. Så jag ska ju såklart sopa bort all snö, och det va totalt omöjligt att inte se ut som en snögubbe efter det. När jag fått tag i skidorna och de så går jag mot porten, då kommer självklart mina granne och där står jag som ett fån med skidor, stavar och pjäxor i händerna.. ni kan ju bara tänka er hur det såg ut.. ah herrigud alltså.
Aja, men nu är det sovdags.
ROMME IMORGON! (innebär att väckarklockan nu ställs på: 05.00.. i'm gonna die..)
taggataggatagga


kommer bli ytterst intressant det här.. Någon som vill gissa på hur många ben jag kommer hem med brutna? ingen? nehe. Jag gissar på minst 23 i alla fall.. nejmen faktiskt, jag åka, men lär vara lite ringrostig dock.. *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0