jag har lurat mig själv för många gånger nu

Igår på dagen umgicks jag med daniella och simon. Mot kvällen mötte jag upp gänget och vi åkte till theo där det vankades fest. Ganska segt, men hans hus var himla fint. Egentligen var det ganska bra drag där, men jag och ett par andra drog runt elva ändå. Efter en jävla fart ner till busshållsplatsen trodde jag att robin skulle bli överkörd då han halkade och låg mitt på vägen när bussen kom åkandes två meter bakom. Jag och simon skildes från dom andra och jag följde honom från bussen till hans dörr då jag var hundratio procent säker på att om jag lämnade honom skulle jag få ångra det. En full pojkvän är inte att leka med. Idag har jag sovit bort dagen som gamla vanor. Ikväll orkar jag bannemig inte ta mig ända till islandstorget så jag spenderar kvällen med simon.


Kommentarer
Postat av: Daniella

jag älskar dig storbloggarN!

2010-12-04 @ 16:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0