Julstämning

Helgen fick vg. I lördags festade jag och bellan i solna igen och söndagen spenderade vi på en herrgård i upplands väsby hos mina kusiner. Idag har jag varit på benen hela dagen. skola i ett par timmar då min pundarklass satt och kollade på Knight and Day och åt godis, sen följde jag med simon hem, och direkt därifrån åkte jag in till stan för att köpa julklappar i sista sekund som vanligt. När jag kom hem lämnade jag alla påsar och gick ut och lekte i snön med jenny. imorgon har vi skolavslutning och sen är det lov! direkt efter avslutningen åker jag till dalarna för att fira julen. På onsdag ska det bli 32- där och jag tänker inte lämna sängen på hela dagen. Måste lägga till att jag gick runt i den här tröjan idag, fick en och annan kommentar. Ja, det är bjällror på den.

Kommentarer
Postat av: Philippa

Hahaha! fan va svensk du e, så e du inte de ändå ;PP

2010-12-21 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0