magiskt

Denna vecka har jag hunnit med: vara i skolan omkring två timmar per dag, julfikat hos farfar, beskådat kanske livets sämsta luciatåg, köpt årets första julklapp, spenderat tid med pojkvännen, en dag på stan med Ian och vinkat av Daniella. Min vän åkte iväg för att stanna i tre veckor i thailand, saknar ihjäl mig redan. Idag är det fredag och fredag innebär utgång. Egentligen borde vi femtonåringar inte säga utgång, utgång betyder ut på krogen. Vi går på hemmafester, i alla fall i min krets. Ikväll ska jag ut med tjejerna och fira sista dagen med ellinor som också beger sig till thailand imorgon. Förutom christmas lights så är Fulla för kärlekens skull med Petter, Jag ger dig min morgon med Fred Åkerström och Magiskt med Steget ett par bra låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0