himlen är nog världens tråkigaste paradis

Förutom att det varit runt 32 minusgrader här i norr så har min dag varit toppen! Vid åtta befann jag mig i min gamla skola för att hälsa på mina gamla klassisar och flera. Mysig dag med dans runt julgranen och gröt i matsalen. Snacka om en nostalgitripp. Vid skoldagens slut följde jag med gustav hem och tjillade med han och fabian hela dagen. Dock blev dom kidnappade in i ett inrökt äckligt hus med 3 ryssar av ett par anledningar och jag fick inte följa med in. Så jag stod utanför och precis när jag tänkt knappa in 112 på mobilen kommer dom utspringandes och kubbar typ hundra meter. Äsch, den riktiga historien kanske ni får höra en annan gång! Just nu är det derby och som vanligt hejar vi på gnaget. ska snart bege mig ut i 35 minus, soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0