feels like an overdose

Pratade med min pojkvän i telefon förut (ja, låt mig säga pojkvän till han, jag håller fortfarande på att vänja mig) och helt utan förvarning dör min mobil och jag hittar inte laddaren. Fick något av ett psykbryt och mitt i allt ringde jenny och langade lite deppmod3 som vanligt now adays. Befann mig inom kort hos henne och pratade om allt och ingenting men tillslut pallade jag inte trycket och gick och köpte godis. När jag kom hem fick jag inte vara på nedervåningen så jag gick upp och hittade min laddare på golvet i mitt rum, sedan klockan tio har jag legat och vridit och vänt på mig men nu gav jag upp. Ska titta på avsnitt efter avsnitt av One Tree Hill nu tills jag somnar. Imorgon kör vi mjukisbyxor till skolan, spiiiiik. Första december idag, åååååångest. Eller... bättre december än november. 24 dagar kvar till julafton, weeeeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0