ännu en fredag

Dumt av mig att besöka daniella igår eftermiddag. Imorse när simon kom hem till mig (jäkligt praktiskt att både få bli väckt av pojkvännen och att jag bor så himla nära skolan) så kände jag mig riktigt tjock i halsen och rösten hade jag tappat. Går på nezeril nu för jag kan inte andas genom näsan. Attans att jag skulle bli sjuk nu då.. Kom till skolan runt halv elva och slutade vid tolv. Jäkla skönt, och snart ska jag åka in till stan för att sedan bege mig till dalarna! hoppas på att få träffa vännerna ikväll, och imorgon har min mammas moster 50-årsfirande. På söndag blir det skidåkning förhoppningsvis. Lär packa på mig en hel del, det lär vara kallt där uppe. Tvek om det blir någon uppdatering denna helg. men have fun här i stockholm partyfuckerssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0