the club can't handle me right now

De va en hyffsat trevlig kväll igår, ingen "huge thing" hände och inget riktigt tråkigt hände heller så. Jag måste påpeka att jag älskar människor som är trevligt sociala, man blir så glad om det kommer fram ett par människor och började prata.. eller, jag blir i alla fall galet glad av det! Flo Rida va galet bra och det va galet varmt och det va galet mycket folk och det va ett galet tryck både när man skulle in, när man stod i folkmassan och speciellt när man skulle ut. Uppe med tuppen idag, vädret är lite halvtaskigt och jag ska försöka få med mig daniella till solariet om ett tag, ikväll kör vi igen.
Jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0