sommartider hej hej

Tjena Tjena. Sitter hemma hos jagharvärldenssämstamusiksmak-daniella och vi har ätit pannkakor. Det är lite torrt på bloggen men så får det vara. Typ en vecka kvar tills skolan börjar, ooooooh shit. Det blir nog bättre med updaten då, men tills dess får ni klara er utan min underbara blogg, har ni sett nya headern förresten? klart ni har, den är ju här ovanför? daaaaaah. Yeye, nu ska vi rulla hem till mig, bokstavligen rulla, min mage är f1 heavy just nu. yeyeyeye, hon sover hos mig inatt. och vi ska sitta inne, har ingen lust för utekvällar längre, dessutom ligger jag inte på min mammas bästa sida just nu, och tror inte ens jag får gå ut............... jag är världens bästa unge, fattante va problemet är? ahya, så kan de va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0