Någon gång måste du bli själv

Ouff, bra bloggare jag är. Håller nu på att rensa min kungliga lista på spotify, sitter och lyssnar igenom varenda låt för att hitta en bra textrad att skicka till en kille jag älskar att skicka meningslösa rader till, då jag inte kan låta bli att tänka tillbaka på tiderna de låtar längst upp på listan satt på hjärnan, jag saknar det ibland.
Nåja, födelsedagskalaset för lillebror närvarade jag trots allt idag ändå. Vädret är kasst och jag missade mina vänners konfirmation, men hoppas dom kommer och kollar på min imorgon. Ikväll ska jag stanna inne och titta på laguna beach marathon, kanske ett par telefonsamtal, hej.
Veckan i spanien med världens bästa vän och två kanonbra grabs, det kunde inte blivit bättre. Favorit i repris nästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0