let me get out fo here, and let me just loose control.

Igår hann jag med alla möjliga saker, började med ett besök på solariet med snygga jenfa. Träffade sen daniella och vi gjorde lite ärenden fram och tillbaka. Sen taggade vi till och begav oss till fina lisa. Rätt grym kväll från och till. Gick därifrån glad i alla fall. Och grattis till jenny och simon som återigen är ett par!
Ibland förstår jag mig inte på mig själv, dom som känner mig vet att jag kan sova rätt länge, men jag gick och la mig halv ett igår och somnade nästan direkt, och ändå lyckas jag inte komma upp förens typ två? Jag menar, är det ens möjligt att sova så många timmar? måste vända på dom här jävlans dygnen nu, det kommer aldrig funka om jag ska upp om... 11 DAGAR, crap!
anyways, min mobil övernattade hos daniella igår, så den har jag inte. men lär väl åka dit strax och ta hem min bebis igen. dessutom är daniella lite halvsjuk.. säger hon iallafall.. vad säger vi? bakis kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0