Konfirmation

Nämnde jag att jag konfirmerade mig igår? kanske glömde det.. Hursomhaver, så gjorde jag i alla fall det. Det va lite smått långtråkigt med ändå kul. Trodde jag skulle faila hela tiden men jag klarade mig, förutom en gång då jag ställde mig upp och upptäckte snart att det inte var så jag skulle göra.. Efteråt drog hela tjocka släkten på typ 40 pers hem till oss och åt paj typ. hehehe. Fick ett kors runt halsen, pengar och en massamassa smycken. Hoppades på mer pengar men det ska man ju tydligen inte ge när någon konfirmerar sig, "det är så pass högtidiligt" sa mormor. Kör en "daniella-på-nattklubb-i-spanien-tummenupp" på den tror ja. Lägger upp bilderna i detta här inlägg snart. när jag hittat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0