hur ska man älska nån som man älskat nån förut?

Som den elaka storasyster jag är var jag inte hemma när lillebrorsan fyllde år, och inte kommer jag vara hemma idag när han har kalas.. livet är inte lätt ibland alltså. Fattar inte varför jag alltid ska vara på så jäfla dåligt humör, och skrika och dampa så fort minsta lilla grej inte går som jag vill. Nästa vecka ska jag till farbror doktorn och kolla varför jag sover så mycket och är trött hela tiden. Pappa säger att nånting inte stämmer, det är tydligen inte möjligt att sova så mycket som jag gör. Igår gick jag och la mig klockan tio, och idag gick jag upp vid tolv. Fan vad man inte kan vara hemma när mamma är höggravid, kriiiiiig. Imorgon ska jag konfirmeras och sluta snacka så jäääääla mycket om magruter och shit, det är inte ens snyggt? det ser bara ut som "hejjagärfortfarandefjortis". Saftiga bröstmuskler och en nice back tack. Vad ska man ha för skor i vinter egentligen? Kilklackar? alla har det. Osammanhängande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0