får vi beröra en stund som igen blir kommen?

Gårdagen blev en form av payback-time för min del. för alla gånger jag har behövt hålla i daniella under kvällens gång, så toppade jag alla hennes gånger med bara en. Igår. Det va riktigt riktigt länge sen jag hade en kväll som jag hade igår, men det där va verkligen all in. Nu blire lugna puckar i någon månad framåt. Daniella sov hos mig, och idag har vi verkligen degat oss och blivit feta. Men en sväng till citygross hann vi med. Nu sitter jag i en lägenhet i nockeby som jag toooo dieee fooor vill ha när jag flyttar hemifrån, partyparty!  och daniella är på Opera-källan och firar sina farföräldrar som varit gifta i 50 år idag. Grattis och gratulerar! Att sitta i flera timmar med släkten och hålla minen en dag som denna är inte min grej riktigt. flydde till datorn. Ska snart hem hoppas jag, då ska jag soooooooooooooooooooooooooova. Imorgon fyller jag år. Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0