det här är slutet på vår film

aaaaahmen tjaa! va inne i stan idag ju, gick runt med typ... 50 påsar. nä, men många och tunga. har man fyllt år så har man. är ett par aaaapsnygga skor, en väska och ett par leggins-grejs rikare. dock typ 2 lax fattigare..... äsch! Skolan går bra nu iallafall, eller.. bättre. ligger ju typ ett år efter alla andra och har förbaskat svårt med matten men lär väl börja på särenheten 7 där jag hör hemma.
Ett litet dilemma: fick ett par kilklackar när jag fyllde år som är f1 snygga, problemet: min vän daniella som ni vet att jag umgås med jääääligt mycket har likadana. försöker hitta ett par andra svarta, neutrala men det är inte lätt faeeen. vad ska jag göra? är det möjligt att gå runt i samma skor? visserligen är dom rätt neutrala och det är väldigt många andra som har sånna, men ändååååå liksom!!!! i-landsproblem.'
Frammåt nu ska det bli mer stagit väder, men jag måste köpa en jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0