det här är för sommarlovets sista dag, det sista fria andetaget ett barn tar

Jaha, då va det sista dagen på sommarlovet då. Sommaren har faktiskt inte gått alltför fort tycker jag, inte så att jag klagar men jag tycker den har gått i lagom takt faktiskt, har hunnit med en hel del och haft roligt med fina vänner. Igår kväll var vi så fantasilösa att vi drog till lunda och träffade en jääla massa peeps och sen gick jag hem i sällskap av andreas. Humöret för tillfället är i ett blandad tillstånd och jag vet inte riktigt vad jag tänker, tycker eller känner om allting.. På ett sätt har det värsta som kunde hända hänt, men på ett annat sätt skiter jag i det fullständigt och låter det inte påverka mig.. kan inte riktigt bestämma mig om vad, men jag tror det blir det sistnämnda. Nu är jag i alla fall nyduschad och ska snart träffa karin för ett besök på solariumet, efter det blir det kyrka! Imorgon är det skolan klockan tio som gäller, kan inte fatta att det faktiskt är dags nu! Nian - here i come! & det här, jävlar vad det ska bli ett bra år!
PS. FAN OCKSÅ. JAG VISSTE ATT DU SKULLE GÖRA SÅHÄR, kunde du inte bara stått upp för dig själv?


PS. (igen) LYCKA TILL MIN ÄLSKADE JENNY SOM JUST NU LIGGER I EN OPERATIONSSAL OCH ÄR NEDSÖVD. JAG ÄLSKAR DIG FÖRBANNAT MYCKET, ÄVEN OM DET INTE ALLTID MÄRKS SÅ GÖR JAG FAN DET. ALLTING KOMMER GÅ BRA, KOMMER OCH HÄLSAR PÅ DIG SÅ FORT DET ÄR MÖJLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0