Det får bli ett inlägg till.. hehehe

I brist på dagbok skriver jag ner vad jag tänker på här just nu. fattante hur svårt det kan va, gee mig en dagbok nu, tack! Saker jag behöver i alla fall:
* Skaffa en fet, stor, rymlig kallender!
* köpa jeans
* hitta en inte jättestor men också rymlig väska till skolfan
* höstjacka
* vantar, halsdukar och mössor ska jag inkassera till mig själv
* köpa skoooooor! helst med kilklack så att dom inte slits ner så jäääla fort. hyffsat varma så att man kan ha dom i vinter, om så möjligt med snön
* pengaar, ge mig!
* En dagbook, detta håller inte längre
* sluta röka (workin on it)
* skaffa mig en sån där pojkvän, var hittar man dom ni som har?
* börja träna, eller i alla fall motionera på nåt jävla vänster
* kirra skolan i år. Ska gå från alla ig till alla mvg, go mig!
* börja passa tider
* ny mobil
* sluta äta fettomat, äta regelbundet och hälsosamt
* boka biljett till håkan
* köpa biljett till matchen på söndag, måste göras typ.... imorn!

NU JÄVLAR

Kommentarer
Postat av: alper

Bra planering denize.

hoppas du slutar röka och fixar dina betyg sen är allt bra, skit i det andra :D

2010-08-25 @ 16:18:21
Postat av: Anonym

kom igen denize lilla sluta röka så blir allt bra igen, i promise your live is gonna change yaa, kom igen nu satsa hårt, om du nu dricker fuck it to, börja me ciggen, sluta de ba dåligt. <3

2010-08-26 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0