det skulle aldrig vara vi

Imorse kom jag lite halvt försent, men det göööör inget. efter den och extremt långa skoldagen drog jag daniella in till stan och tittade lite. hann inte med så mycket dock för jag skulle iväg till vedesta med jenny och kolla på när hennes pojkvän spelade match. 1-0, grattis och gratulerar! sjukt trött brud jag är just nu, ska nog gå och lägga mig snart. men först, alltid en dusch, inte lukta usch.
Kan inte låta bli att längta lite till hösten faktiskt, jackor, stora halsdukar, mössa, vantar. Halvsega fredagskvällar nermyst i soffan framför en bra film med pojkvännen, ja just det. Vilken pojkvän? När det är mörkt ute när man vaknar, visst blir man tröttare, men det är mysigt! när man sitter inne i värmen (med pojkvännen!!) medans det ösregnar ute.. åh. Ah.. man ska verkligen ha pojkvän på hösten. Annars då? ja, ska på dejt med håkan hellström i november, det blir väl så nära pojkvän jag kommer antar jag. Score!
Nääh, dusch vare ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0