you gotta kick it once, you gotta kick it twice, you gotta kick it three times, baby kick it right.

Hej blogg. Sitter hos daniella med henne, albin och robin. Vi har gaaaaaaaaaalet kul. Har suttit på balkongen ett tag nu men det blev kallt. Albin ligger just nu över daniella, tror han har fastnat.. (punktpunktpunkt)
Men vi ska ut och hoppa studsmatta nu, hoppas dessa grabbar & denna brud kan göra mig på bättre humör, mitt glädjerus försvann när solen gjorde det. Det blev inte bättre av att en viss pojke sårade mig HÅRT. Adios


Det är klart som fan jag inte vill ha det såhär lilla pucko. Du vet att jag älskar dig. Kom tillbaka till skolan nu, så vi kan bli vänner igen. Klarar fan inte ens en dag att vara ovän med dig, det är då jag inser hur mycket du betyder för mig. Jag överreagerade, förlåt mig. Men besviken var jag.
I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0