you complete me

Fyfan vad jag är trött. min bror väckte mig vid tolv typ, och sen dess har jag suttit (setat!!) och kikat på MTV.

igår kväll? ja, what to say. Mötte upp daniella och joanna och vi rörde oss till lunda och mötte upp resten. Där hände inte mycket alls, men jag träffade en massa trevliga människor som jag inte träffat på åååår! till exempel min baby Frida, och gud vad vi skrattade. allt är som vanligt ;) ska försöka få tag i henne och boka in en fika eller något i veckan tänkte jag. Senare gick jag och daniella hem till petter. där hände inte speciellt mycket heller, men det va kul ändå.
In mot natten ringde också karin och berättade att en del av våra kompisar hade blivit misshandlade, rånade osv. Jättehemskt! Men jag tror att alla kom till rätta efter många omständigheter, tur det!
'Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0