When i say: JUMP, you say: how hie?

Hejsan! Igår kväll var jag vid lunda med.. massor av folk! Vi grillade, chillade och pratade. Mysigt faktiskt. och det var verkligen sjukt mycket med folk. träffade människor jag inte sett på flera år. lovely!
Idag har jag varit inne i stan och ätit lunch och sådär med papi. En keps fick jag med mig hem, från MONKI. Och nu är jag hemma hos min mormor och tittar på hockey och fotboll. ännu en dålig match av gnaget tyvärr. och 2-2 mellan HV och Dif, vi får se hur detta slutar. Vet inte riktigt vilka jag håller på i hockeyn.. är ju absolut emot djurgården, men om hv vinner så är ju allt så gott som slut. vinner dif blir det ju i alla fall en till match liksom. yeye, ikväll blir det lunda igen tydligen.
Här får ni se en tröja jag köpte för ett tag sen, från VILA. den är så jävla ful, men ändå så jävla cool! :D
förlvrigt så saknar jag mitt långa hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0