so what if it hurts me? so what if i break down?

Hola! Igår efter att jag varit hos erika så åkte jag finally hem till älskade stockholm! Rättvik/landet är okej, men inte för länge. Men har faktiskt haft jävligt kul där uppe. Tackar faktiskt Fabian för det! Har så gott som bott med honom, vi har varit med varandra varje dag under olika omständigheter.
Nu kom jag i alla fall precis hem, har varit på möte, funny huh? >< Skulle ha fikat med thea nu egentligen men hon sov hos sin boyfriend igår, och morgonmys är ju bland det bästa som finns, så inte ska jag tvinga iväg henne. Fast har fan lust att göra det bara för att reta linkan (jag vet att du läser det här) haha. Menmen, istället är min fina daniella på väg hit, sen måste vi åka hem till henne, för jag har fått reda på att det är en snygg skapelse hemma hos henne ;) Aja, nu måste jag röja upp i mitt rum och platta håret.
Förresten är det bara tre dagar kvar tills lovet slut. oh crap. Jag ska fan göra allt för att bli utkastad hemifrån ikväll, så jag slipper komma hem, inga tider att passa! guld.

När folk frågar vad vi är. Vad svarar jag då? Vad är vi? Vad vill du att vi ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0