fAN

Oh god, sa jag att jag skulle ha möte idag? I skolans konferensrum med rektorn, min mentor, mamma, kuratorn, någon tant från soc, och någon tant från skolnämnden. Satt där i över tre timmar. anledningen till det där va på grund av min höga frånvaro, och det va tydligen skolans "skyldighet" att anmäla det till soc, som om jag inte går dit tillräckligt ofta?! Aja, det va snack om att jag kanske skulle bli placerad på en särskola i danderyd förut, för särelever som har det jobbigt hemma och blabla, och med min frånvaro trodde tydligen alla att jag hörde hemma där. Schyst! Det skulle innebära att soc skulle ta mig ifrån min familj, och varken jag, skolan eller mina föräldrar skulle ha något att säga till om. MEN, jag behövde inte! Dom har tydligen inte gett upp hoppet på mig än, utan dom tror jag kan, bara jag får tillräckligt med stöd och peppning, både hemifrån och från mitt sociala umgänge. Så nu i veckan ska det läggas upp ett specialschema till mig, kommer få gå på två-tre lektioner per dag, och ha matematik på enhet sju (särenhet för efterblivna typ). Känner mig så särbehandlad så det är inte sant! alltså seriöst, det här är sååå inte okej. Jag vet ju förfan vad jag behöver göra för att ta ikapp, men nejnej, jag gör det inte. Och det är inte så att jag mår dåligt, för det gör jag inte. delvis. Det kommer väl dagar då jag inte mår speciellt bra, men det är okej ändå. fast å andra sidan så tror jag fått psykiska störningar, för jag har sånna sjuka humörsvägningar hela tiden. Nu mår jag fan dåligt.
Fan, jag måste ta tag i det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0