vad jag bryr mig om nu är att få dig ur skallen

Puuh. Efter en sjukt jobbig resa med min vråååålsnygga kusin Wilhelm som jag knappt kan hålla händerna borta från, så är jag nu i rättvik, dalarna. Gud i himmelen, gör så att han inte läser min blogg, amen. Jag ska vara här i bondelandet tills måndag skulle jag tro, och min älskade vän erika är inte ens hemma. Fan då. Rasmus nämnde precis att det vankas fest hos crille imorgon kväll, ska kanske pallra mig dit då. Well well, nu ska jag äta jordgubbar med vit choklad som jag skymtade i skafferiet för en stund sen. (förlåt mig daniella!) Later


Skulle ni klara av att hålla er undan eller? nej tack jag vet, det är näst intill omöjligt. snart skiter jag i dom där jävla släktbanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0