tidsfördriv

51 frågor när du har tråkigt!
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? vet inte riktigt.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? av en vän ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? lillebror
4. Hur lång är du? 165 cm skulle jag tro
5. Vilken är den senaste filmen du sett? pianisten, helt värdelös
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: e du vaken min ängel?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Föredrar faktiskt att ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom var aldrig gifta, men dom är inte tillsammans nej
9. När såg du senast din mamma? En stund sen

10. Icke godkänt i något ämne? Jo
11. Mvg i något? Icke
12. När vaknade du idag? runt tio
13. Vilken är din favoritplats? Är jag med någon jag verkligen tycker om, så spelar det inte så stor roll. Men apberget är underbart!
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Skulle jag chansa nu skulle jag forfarande gå i årskurs åtta då, men förhoppningsvis inte..
16. Hur stor är din säng? 90 tror jag
17. Vad sover du i? stor t-shirt eller linne och mjukisbyxor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5-6
19. Var har du bott/bor? Stockholm, rättvik, egypten, frankrike, marocko
20. Tycker du om kinamat? Ja, det är gott.

21. Tycker du om kaffe? ja
22. Vad dricker du helst till frukost? juice
23. Kan du spela poker? kung!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej det gör jag faktiskt inte.
25. Vill du ha barn? jadå
26. Kan du några andra språk än svenska? yes
27. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag minns
28. vem såg dig gråta senast? Oj, vet inte riktigt. Fabian kanske.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
30. Är du cool? COOLAST!

31. Kan du rulla med tungan? tror det?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jadu, känner många sköna människor. Adam är kul.
33. Vad har du för ringsignal? Sony Ericsson
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? det har jag säkert :)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en pärlhalsband som ligger här
36. Kan du byta olja på bilen? Tvek. Har gjort det en gång, men tror inte jag kommer ihåg faktiskt.
37. Vilken var den senaste boken du läste? åh herregud.. det va nog ett tag sen. Men någon av Katharina von Bredow tror jag.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? kommer inte riktigt ihåg hur länge sen det va, men jag tror det. 
39. Dansar du i bilen? ja ohja, gör inte alla det?

40. När var du i kyrkan senast? i onsdags
41. Hur många hål har du? haha what?
42. Har du någon piercing? öronen?
43. Har du någon tatuering? nein
44. Gillar du någon just nu? ja
45. Har du provat droger? ja, jag har testat.
46. Röka eller snusa? röka
47. Har du pojkvän/flickvän? nej :(
48. Vad är ditt mobil nummer? tralala..
49. Vad ska du göra ikväll? förhoppningsvis träffa jenny.
50. Har du några syskon? ja, en lillasyster, en lillebror och en till lillasyster som jag inte har träffat.
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0,00000 öre typ.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Gud vad jag har uppdaterat idag. Känner nu att jag måste ut. Ska försöka få tag i min ridande granne Jenny och se om hon kan komma ut och gråta med mig. FAN också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0