So i got a question, do you wanna have a slumberparty in mah basement?

Okej, don't blame me för ingen uppdatering, blame the väder. Eller nej förresten, gör inte det. Men hursomhaver så har jag inte kunnat blogga, för att jag har varit för upptagen med att vara ute i det underbara vädret. Idag fick jag faktiskt komplimanger för att jag fått färg, härligt huh? Hörde dock på vädret idag att det ska SNÖA imorgon!? jag menar, är det ett skämt eller? ibland är livet bara för sämst alltså, åh
Imorgon är det i alla fall fredag vilket innebär helg! taggad till 150. på kvällen blir det nog att ta det lite halvlugnt med tjejerna, vi får se.
Ikväll blir det grillning i trädgården, följt av jordgubbar och glass. Jag älskar livet haha :)
Ut i solen med er nu! puss


Jag älskar dig jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0